توقیف ۲ دستگاه خودروی راهسازی در فلاورجان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف دو دستگاه خودروی راهسازی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۶ شهرستان فلاورجان با همکاری مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو تریلر کشنده حامل دو دستگاه خودروی راهسازی مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد خودروهای حمل شده بدون هرگونه اسناد و مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده و راننده تریلر قصد انتقال آن‌ها به سمت یکی از استان‌های غربی را داشته که با هوشیاری مأموران این محموله شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه، ارزش خودروهای کشف شده بنا بر نظر کارشناسان ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است که بیش از گذشته با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده مقابله شود از این رو از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 639629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.