نحوه عرضه بلیت‌های نوروزی اعلام شد

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: عرضه بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ابتدای اسفند و به شکل‌‎های متنوع انجام می‌‎شود.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش باقری جوان اظهار کرد: عرضه بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ابتدای اسفند و به شکل‌های متنوع انجام می‌‎شود. از ابتدای اسفند عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق وب سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل و نقل آغاز می‌‎شود.

وی افزود: از هفتم اسفندماه نیز فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفترهای فروش شرکت‌ها انجام خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: امسال اجرای طرح نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بیست‌وچهارم اسفند شروع می‌شود که دلیل زودتر آغاز شدن آن نسبت به سال‌های قبل نیز آغاز ماه مبارک رمضان از سوم فروردین ماه است.

باقری جوان ادامه داد: در طرح نوروزی سال گذشته در مجموع نزدیک به هفت میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جابه‌جایی مسافر داشتیم که پیش بینی شده این میزان امسال ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.

پیش بینی افزایش ۱۵ درصدی سفر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی

وی با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز تصریح کرد: براین اساس پیش بینی حجم بالای استفاده از ناوگان مسافری در هفته پایانی اسفند وجود دارد و طرح نوروزی راهداری هم از بیست‌وچهارم اسفند و زودتر از سالیان قبل آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در حاشیه بهره برداری ادامه داد: فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند به صورت اینترنتی و از هفتم اسفند همزمان در دفاتر شرکت‌های حمل و نقل آغاز می‌شود.

باقری جوان با اشاره به اینکه سال گذشته هفت میلیون و ۸۰۰ سفر نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی ثبت شد، ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای داشته باشیم، از این رو همه ظرفیت‌ها به کار گرفته خواهد شد تا خدمات شایسته ای به هم میهمانان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: چشم انداز ما دستیابی به ۷۰ درصد مسافرت‌های جاده‌ای از طریق ناوگان عمومی است که نقش به سزایی در ایمنی سفر، کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد.

کد خبر 639549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.