اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۵ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برگزاری بالغ بر ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از یازدهم بهمن آغاز شده است و تا بیست‌وسوم این ماه ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، هوشنگ نظری‌پور اظهار کرد: منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان یکی از مناطق شهیدپرور اصفهان است که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است.

وی افزود: مردم ولایتمدار این منطقه بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده‌اند و همواره در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی‌دارند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای تعظیم شعائر دینی و ملی و گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۸ عنوان برنامه تلفیقی شامل محافل قرآنی، اکران فیلم و مستند، برپایی بازارچه‌های مشاغل خانگی با عنوان «بهار در زمستان» برای ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: اجرا و برگزاری ۱۸ عنوان برنامه دیگر با نام «رقابت و رفاقت» شامل برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

نظری‌پور با بیان اینکه ۱۱ عنوان برنامه با نام «سرور فجر» شامل جشن‌های دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: به‌منظور فراهم ساختن نشاط و شادی شهروندان منطقه ۱۵، مراسم نورافشانی در ۱۶ نقطه منطقه از جمله میدان امام خمینی (ره) خوراسگان و سطح محلات منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این برنامه‌ها در قالب طرح‌های مشارکتی برگزار و همین امر باعث افزایش کمیت و کیفیت آن‌ها می‌شود، اظهار کرد: سه برنامه با اجراهای میدانی با عناوین «فرزند انقلاب» ویژه نوجوانان و «ایران و تنم» شامل برپایی دو جشن بزرگ در پارک کوثر و میدان اصلی منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

کد خبر 639541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.