افتتاح ۱۹۴ طرح هم‌زمان با ایام دهه فجر در کاشان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: خوشحالیم که در شهرستان کاشان در ایام‌الله دهه فجر، ۱۹۴ طرح افتتاح می‌شود. این پروژه‌ها بر رشد اقتصاد منطقه اثرگذار است و سطح اشتغال را به حداکثر می‌رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیررضا نقش در سفر یک‌روزه خود به کاشان در حاشیه افتتاح چهار طرح عمرانی در کاشان، اظهار کرد: هم‌زمان با ششمین روز از دهه فجر، چهار پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های عمرانی، صنعتی و گردشگری با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: خوشحالیم که در شهرستان کاشان در ایام‌الله دهه فجر، ۱۹۴ طرح افتتاح می‌شود. این پروژه‌ها بر رشد اقتصاد منطقه اثرگذار است و سطح اشتغال را به حداکثر می‌رساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: حرکت استان اصفهان به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان و دانش‌محور است و امید است شاهد رشد اشتغال دانش‌آموختگان در کشور باشیم.

نقش تصریح کرد: این طرح‌ها شامل کلنگ‌زنی طرح نورد سرد شرکت زرین فجر گالوانیزه، افتتاح اقامتگاه سنتی عمارت محمودیه، اقامتگاه سنتی سهراب، خط تولید انواع مفتول و سیم آلومینیوم آلیاژی توری کاشان است.

وی تاکید کرد: شرکت تولیدکننده انواع مفتول و سیم آلومینیوم آلیاژی توری کاشان سال ۱۳۷۰ کلنگ‌زنی شد. تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته است و امروز بخش توسعه سیم و مفتول این شرکت افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اضافه کرد: آلیاژ تولیدی این شرکت به‌لحاظ مقاومت از آلومینیوم خالص بیشتر است و گاهی جایگزین فولاد می‌شود و در طول سال یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع توری و ۵۰۰ تن انواع سیم و مفتول آلومینیوم تولید می‌کند.

نقش، طرح نورد سرد شرکت زرین فجر گالوانیزه با سرمایه‌گذاری نه هزار میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های این روزها دانست و تاکید کرد: این واحد پس از راه‌اندازی، امکان تولید ۲۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه در سال را دارد، برای ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای هزار نفر به‌طور غیرمستقیم شغل ایجاد می‌کند و ظرف ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: عمارت محمودیه در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای یک هزار و ۶۵۰ مترمربع دو حیاط و ۱۸ اتاق با ظرفیت ۴۰ نفر دارد و برای ۲۰ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد کرده است. به‌منظور مرمت و بازسازی این عمارت ۲۰ میلیارد تومان از محل منابع بخش خصوصی هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: عملیات بازسازی خانه تاریخی سهراب سال ۱۳۹۷ آغاز شد و تا سال ۱۳۹۹ ادامه داشت. این خانه در زمینی به مساحت ۲۶۰ مترمربع با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبار بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 639396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.