مهاجم سابق پرسپولیس در میان بهترین بازیکنان بدون تیم

برخی از بازیکنان هستند که در حال حاضر تیمی ندارند و می‌توانند پیراهن تیم جدیدی را به تن کنند. یکی از این بازیکنان، یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس است که جزو بهترین بازیکنان آزاد محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی در بیشتر لیگ‌ها بسته شده و در چند لیگ دیگر همچنان باز است. با وجود این، هنوز چند بازیکن بدون تیم هستند که می‌توانند از حالا تا پایان فصل به تیم‌های دیگری جذب شوند.

تیم‌ها در حال حاضر فقط می‌توانند بازیکنانی را به خدمت گیرند که قراردادشان تمام شده است و به اصطلاح بازیکن آزاد هستند. برخی از بازیکنان هستند که بدون تیم‌اند و می‌توانند راهی تیم دیگری شوند که در این بین، نام یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق، دیده می‌شود.

ای سکو (اسپانیا، هافبک تهاجمی ۳۰ساله)

سیمه ورسالیکو (کرواسی، مدافع راست ۳۱ساله)

خسه رودریگز (اسپانیا، وینگر چپ ۲۹ساله)

فدریکو فرناندز (آرژانتین، هافبک میانی ۳۳ساله)

جردن لوکاکو (بلژیک، دفاع چپ ۲۸ساله)

بویان کرکیچ (اسپانیا، مهاجم ۳۲ساله)

یورگن لوکادیا (هلند، مهاجم ۲۹ساله)

رنزو ساراویا (آرژانتین، دفاع راست ۲۹ساله)

پاپ شیخ دیوپ (سنگال، هافبک میانی ۲۵ساله)

به گزارش ایمنا، یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی، دو بار در کشورش با پی.اس.وی آیندهوون قهرمان لیگ فوتبال هلند شد و در ژانویه ۲۰۱۸ با انتقالی ۱۵ میلیون پوندی به برایتون رفت. وی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ توانست ۲۶ بار در لیگ برتر برای برایتون بازی کند و در ادامه، پیراهن تیم آلمانی هوفنهایم و تیم اف.سی سینسیناتی در آمریکا را به تن کرد. لوکادیا در ژانویه ۲۰۲۲ به تیم بوخوم آلمان پیوست و سپس به پرسپولیس تهران آمد و در ۹ بازی شش گل زد، اما ماه دسامبر به‌طور ناگهانی این تیم را ترک کرد و به کشور خود بازگشت.

کد خبر 639394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.