این سرمربی ۴ یا ۵ خرید بزرگ لازم دارد!

جیمی کاراگر خواهان چهار یا پنج خرید تابستانی برای لیورپول است، زیرا قرمزها گفته‌اند مشکلات آنها "بزرگ‌تر" از بستن قرارداد با جود بلینگهام است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرمزهای لیورپول همچنان با هافبک ملی‌پوش انگلیسی، که در بروسیا دورتموند بازی می‌کند، در ارتباط هستند، اما مشکلات این تیم در فصل ۲۰۲۲-۲۳، ممکن است آن‌ها را از رقابت برای امضای قرارداد یا ستاره‌ای که خواهان زیاد دارد، محروم کند. جیمی کاراگر معتقد است که لیورپول در پنجره نقل‌وانتقالات بعدی، به چند بازیکن نیاز دارد، درحالی که او همچنین اذعان می‌کند که یورگن کلوپ، به عنوان مربی‌ای که قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر شده، بهترین مرد برای پیشبرد اهداف این باشگاه است.

کاراگر، اسطوره لیورپول در مورد آنچه باید در آنفیلد اتفاق بیفتد به اسکای اسپورت گفت: "اگر من مالک باشگاه باشم، قبل از اینکه بخواهم یورگن کلوپ را اخراج کنم، افراد دیگر را در باشگاه تغییر می‌دهم. زمانی که او برای اولین بار وارد تیم شد، تیم در رتبه ششم یا هفتم لیگ بود و کلوپ ثابت کرده است برای رسیدن به جایگاهی که لیورپول در چند سال گذشته داشته است، می‌تواند کارهای فوق‌العاده‌ای را انجام دهد. دوست دارم دوباره تلاش مضاعف او را ببینم؛ مطمئنم که کلوپ کارش را به‌درستی انجام خواهد داد. اگر شما خبرنگاران با من در مورد تغییر سرمربی صحبت می‌کنید، باید بگویم هر سرمربی که به لیورپول می‌آید باید بازسازی ترکیب را در دستور کار دهد.

من فکر نمی‌کنم تابستان فقط یک بازیکن بخریم. مردم مدام در مورد جذب جود بلینگهام صحبت می‌کنند. این روند هرچه بیشتر طول بکشد، ممکن است لازم باشد چهار یا پنج بازیکن دیگر هم وارد تیم شوند.

کاراگر در ادامه درباره نیاز به ثبات لیورپول در خارج از زمین، گفت که کلوپ قبلاً نشان داده بود که می‌تواند یک تیم را بازسازی کند و با آن در هر جبهه‌ای رقابت کند.

وی در ادامه افزود: "شما می‌توانید یورگن کلوپ را از نظر نحوه عملکرد، زیر سوال ببرید، چون او هم بخشی از آن گروه است، اما تیم، چگونه پس از کسب چهار جام در فصل گذشته، به رتبه دهم در لیگ رسیده است؟ سوالات زیادی وجود دارد که باید پرسیده شود و پاسخ‌هایی برای آنها داده شود، اما در شروع فصل آینده، فکر نمی‌کنم مربی‌ای جز یورگن کلوپ  باشد که طرفداران لیورپول ترجیح دهند او در این تیم لیورپول حضور داشته باشد.

لیورپول در آخرین بازی خود با شکست سه بر صفر خارج از خانه مقابل وولوز به پایین‌ترین سطح خود رسید و اکنون در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد، این تیم، ۱۱ امتیاز با رتبه چهارم فاصله دارد و بسیار بعید است که بتواند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را به‌دست آورد.

کد خبر 639170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.