افزایش ۱۰ درصدی پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌ علمی‌کاربردی

معاون علمی دانشگاه علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: حدود ۳۳۰۰ نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی متقاضی ادامه تحصیل در مراکز بیست‌ودوگانه دانشگاه بودند که این عدد نسبت به بهمن ۱۴۰۰، حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

غلامرضا مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه علمی‌کاربردی اظهار کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی چهارشنبه هفته گذشته اعلام شد و این افراد می‌توانند از امروز _یکشنبه شانزدهم بهمن‌ماه_ تا چهارشنبه _نوزدهم‌بهمن‌ماه_ با مراجعه به سامانه هم‌آوا به صورت الکترونیک ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص زمان انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود افزود: همکاران ما در مراکز دانشگاه علمی‌کاربردی در بازه بیستم تا بیست‌چهارم بهمن مهلت دارند نسبت به بررسی مدارک بارگذاری شده و انجام انتخاب واحد اقدام کنند.

معاون علمی دانشگاه علمی‌کاربردی استان اصفهان ادامه داد: کلاس‌های پذیرفته‌شدگان جدید از یکشنبه _بیست‌سوم بهمن‌ماه_ شروع خواهد شد و عملاً دانشجویان جدیدالورود از هفته آینده می‌توانند در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند.

مالکی گفت: حدود ۳۳۰۰ نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی متقاضی ادامه تحصیل در مراکز بیست‌ودوگانه دانشگاه بودند که این عدد نسبت به بهمن ۱۴۰۰، حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی در رابطه با اینکه از کدام رشته‌ها بیشترین استقبال صورت گرفته خاطرنشان کرد: عمده رشته‌هایی که در سطح استان داریم در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و گروه فرهنگ و هنر قرار گرفته‌اند که بیشترین استقبال از رشته‌های مرتبط با مدیریت و خدمات اجتماعی و بعد از آن فرهنگ و هنر بوده است؛ گروه صنعت و کشاورزی در رده‌های بعدی قرار دارد.

کد خبر 639002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.