پاسخ به مطالبه ۴۰ ساله شهروندان رفسنجان

همزمان با دومین روز از دهه فجر با حضور استاندار کرمان، کلنگ مهمانشهر جدید در رفسنجان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید کهنوجی صبح امروز _پنجشنبه سیزدهم بهمن‌ماه _ در حاشیه کلنگ‌زنی مهمانشهر جدید رفسنجان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت استاندار کرمان و معاون عمرانی استانداری، اظهار کرد: این پروژه از مطالبات مهم شهروندان است که پس از ۴۰ سال به همت استاندار کرمان و مسئولان شهرستان عملیاتی می‌شود.

وی افزود: مهمانشهر جدید رفسنجان به منظور ساماندهی اتباع بیگانه به مساحت ۹۰ هکتار با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: با احداث مهمانشهر جدید، مهمانشهر کنونی به مساحت ۳۰ هکتار جابه‌جا و به محل جدید منتقل می‌شود.

کهنوجی از ساخت ۱۴۰۰ واحد ۴۵ متری در محل جدید خبر داد و تصریح کرد: هزینه سایر زیرساخت‌های مهمانشهر از محل اعتبارات شهرستان و استان تأمین می‌شود و عملیات اجرایی این پروژه شهریورماه ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

وی از همراهی ادارات مربوطه برای تأمین آب و گاز مهمانشهر جدید خبر داد و گفت: برق مجموعه تا یک ماه آینده تأمین خواهد شد و همکاری تمام ادارات و نهادها برای جابه‌جایی مهمانشهر ضرورت دارد.

شهردار رفسنجان ادامه داد: با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار تلاش می‌کنیم با فعالیت شبانه‌روزی پروژه سه ساله را در مدت شش‌ماه اجرایی کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

دهکده ورزشی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال احداث می‌شود

کهنوجی از احداث دهکده ورزشی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال به منظور تأمین زیرساخت‌های ورزشی شهرستان خبر داد و تاکید کرد: اجرای این پروژه در دو فاز طی سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ انجام و فاز نخست این پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در فاز نخست پنج هیئت ورزشی در مجموعه مستقر می‌شود و امیدواریم با ساخت این دهکده ورزشی نیاز هیئت‌های ورزشی شهرستان برطرف شود.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه مساحت دهکده ورزشی ۱۲ هکتار است، اظهار کرد: با توجه به گرایش بیشتر رفسنجان در رشته‌های رزمی و سوارکاری، اولویت دهکده ورزشی با این دو رشته ورزشی است.

به گزارش ایمنا، آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های شهرداری رفسنجان با حضور استاندار کرمان، فرماندار رفسنجان، امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از صبح امروز آغاز شده است.

کد خبر 638360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.