پروژه‌های مهم آرسنال برای تمدید با بازیکنان

باشگاه آرسنال در نظر دارد هرچه سریع‌تر قرارداد بازیکنان جوان خود را تمدید و مهره‌های تیمش را در سال‌های آینده نیز حفظ کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از اسپورتس مول، گابریل مارتینلی، مهاجم آرسنال، با توپچی‌ها بر سر قراردادی جدید به مدت چهار و نیم سال به توافق رسیده است.

قرارداد فعلی بازیکن ۲۱ ساله تیم آرسنال ۱۸ ماه دیگر به‌پایان می‌رسد. بااین‌حال، مارتینلی با همان اشتیاقی که پس از پیوستن از باشگاه ایتوانوی برزیل به آرسنال در سال ۲۰۱۹ داشت، خواستار بستن قرارداد جدید با توپچی‌هاست. هر دو طرف از امضای قرارداد جدید مطمئن هستند و این ملی‌پوش برزیلی در مصاحبه چند ماه قبل خود نیز این مسئله را تایید کرد.

مارتینلی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: من در آرسنال بسیار خوشحالم، این را بارها گفته‌ام. من دوست دارم اینجا باشم. شهر، باشگاه و همه چیز درباره آرسنال را دوست دارم. می‌خواهم اینجا بمانم و برای این کار فقط به یک خودکار نیاز دارم.

بر اساس گزارش اتلتیک، مارتینلی اکنون به بستن قرارداد چهارونیم‌ساله با آرسنال چراغ سبز نشان داده که او را تا پایان فصل ۲۰۲۶-۲۷ در این باشگاه حفظ خواهد کرد. البته این بازیکن هنوز قرارداد جدید خود را امضا نکرده، اما پیش‌نویس پیشنهاد اکنون در حال نهایی شدن است.

از زمانی که اونای امری این بازیکن اهل آمریکای جنوبی را در ترکیب تیم اصلی آرسنال قرار داد، او تاکنون در ۱۱۱ بازی ۲۵ گل و ۱۶ پاس گل را برای باشگاه در تمامی رقابت‌ها به‌ثبت رسانده است. مارتینلی در این فصل نیز در ۲۷ بازی در تمامی رقابت‌ها ۷ گل و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کرده و به آرسنال کمک کرده تا با اختلاف ۵امتیازی نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول لیگ قرار گیرد.

فرم این مهاجم باعث شد تا او به تیم ملی برزیل برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ دعوت شود، با وجود اینکه نتوانست موفقیتی که به همراه تیم ملی برزیل در المپیک به‌دست آورده بود را در جام‌جهانی تکرار کند.

شاگردان میکل آرتتا در دیدار روز جمعه برابر سیتی در دور چهارم جام حذفی در اتحاد با تک‌گل ناتان آکه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند. در نشست خبری پس از بازی، از آرتتا درباره توافق با مارتینلی برای تمدید قرارداد سوال شد، اما این مربی ۴۰ ساله تمایلی به صحبت درباره این موضوع نداشت: «تا زمانی که این قرارداد به سرانجام نرسد، در موردش صحبت نمی‌کنم».

آرسنال همچنین سخت در تلاش است تا قرارداد بوکایو ساکا و ویلیام سالیبا را نیز تمدید کند. آرون رمزدیل، سنگربان آرسنال و چارلی پاتینو، مدافع میانی تیم، نیز در نوبت‌های بعدی تمدید با توپچی‌ها هستند.

کد خبر 637164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.