فروپاشی باند توزیع مواد مخدر در شاهین‌شهر با اجرای طرح ذوالفقار ۴

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از فروپاشی دو پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر و دستگیری شش خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار چهار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در مناطقی از شهرستان شاهین‌شهر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: فروپاشی دو پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر، دستگیری شش نفر مواد فروش، سه سارق، جمع‌آوری شش معتاد متجاهر و معرفی آن‌ها به مراکز ترک اعتیاد و همچنین توقیف شش دستگاه خودروی متخلف از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه دارا بودن شهری امن و بدون جرم برازنده مردم خوب شهرستان است، تصریح کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایی و ارتقای امنیت، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود در زمینه موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

کد خبر 637146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.