اختصاص رایگان یک دستگاه لودر هپکو ۱۱۰ به شهرداری

شهردار برف‌انبار گفت: از هفت دستگاه لودر اختصاص یافته به استان اصفهان، یک دستگاه به شهرداری برف انبار تخصیص داده شده است.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بارش‌های برف طی چند روز اخیر در شهر برف‌انبار، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که این منطقه دارد و در غربی‌ترین نقطه استان واقع شده‌ایم در مدت سه بارشی که در هفته‌های اخیر شاهد بودیم بیش از یک متر برف بارید.

وی افزود: برای سهولت در تردد شهروندان، بارگیری و حمل برف‌های معابر اصلی و فرعی توسط کارکنان خدمات شهری به صورت شبانه‌روز انجام شد.

شهردار برف‌انبار ضمن قدردانی از همراهی شهروندان که صبوری و حفظ آرامش با کارکنان شهرداری در پی بارش برف اخیر مشارکت و همراهی داشتند، خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان باعث افزایش همدلی و همفکری بین مسئولین و شهروندان می‌شود.

شریعتی‌نیا با بیان اینکه از هفت دستگاه لودر اختصاص یافته به استان اصفهان، یک‌دستگاه به شهرداری برف انبار تخصیص داده شد، تصریح کرد: با تلاش وپیگیری‌هایی که انجام دادیم یک‌دستگاه لودر هپکو ۱۱۰ با قیمت تقریبی روز پنج میلیارد تومان به صورت رایگان به شهرداری برف انبار تخصیص داده شد.

وی گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری برف انبار به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به اعضای شورای اسلامی شهر برف انبار جهت بررسی و تصویب تقدیم شده است.

به گزارش ایمنا، شهر برف‌انبار با بیش از پنج هزار نفر جمعیت در غرب استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 636943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.