نتایج مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های هندبال قهرمانی ۲۰۲۳ جهان

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و تعیین‌جایگاه مسابقات هندبال قهرمانی ۲۰۲۳ جهان شب گذشته انجام شد و در نهایت دانمارک و فرانسه با غلبه‌بر حریفان راهی فینال بیست‌وهشتمین دوره این رقابت‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته مرحله نیمه‌نهایی و همچنین دیدارهای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان ۲۰۲۳ جهان به‌میزبانی لهستان / سوئد به‌انجام رسید و نتایج به‌دست آمده، شرایط اکثر تیم‌های ملی را برای رسیدن به جایگاه‌های برتر مشخص کرد. گفتنی است دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی و تعیین جایگاه بیست‌وپنجم تا سی‌ودوم روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شده بود و جمعه‌شب گام یکی‌مانده به آخر نیز توسط تیم‌ها برداشته شد.

نتایج به‌دست آمده در بازی‌ها به‌شرح زیر است:

آلمان ۳۵ - مصر ۳۴ / وقت‌های اضافه؛ (تعیین جایگاه پنجم تا هشتم) - ساعت ۱۸ به‌وقت تهران، سالن تله‌۲ آرنا (شهر استکهلم - سوئد)

نروژ ۳۳ - مجارستان ۲۵؛ (تعیین جایگاه پنجم تا هشتم) - ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران، سالن تله۲ آرنا (شهر استکهلم - سوئد)

اسپانیا ۲۳ - دانمارک ۲۶؛ (نیمه‌نهایی) - ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران، سالن اِرگو آرنا (شهر گدانسک - لهستان)

فرانسه ۳۱ - سوئد ۲۶؛ (نیمه‌نهایی) - ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت تهران، سالن تله۲ آرنا (شهر استکهلم - سوئد)

به گزارش ایمنا، بدین ترتیب باتوجه به نتایجی که رقم خورد، تیم‌های ملی فرانسه و دانمارک به فینال مسابقات هندبال قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در دو کشور لهستان / سوئد راه پیدا کردند و باید روز یک‌شنبه در برابر هم صف‌آرایی کنند تا یکی از میان این دو غول دنیا، بر تخت‌پادشاهی سال ۲۰۲۳ تکیه بزند.

همچنین تیم‌های شکست‌خورده در بازی‌های نیمه‌نهایی، یعنی اسپانیا و سوئد باید در بازی رده‌بندی برای کسب مقام‌های سوم و چهارم تلاش کنند؛ تیم‌های ملی آلمان و نروژ برای تصاحب جایگاه پنجم و ششم باهم رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم مصر و مجارستان رتبه هفتم و هشتم جهان را به‌دست خواهند آورد.

فینال بیست‌وهشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان ۲۰۲۳ جهان در سالن تله۲ آرنای شهر استکهلم سوئد میان فرانسه و دانمارک برگزار خواهد شد و از همین‌رو، تیم‌ملی فرانسه در این شهر می‌ماند تا دانمارک برای انجام این فینال مهیج، از لهستان به‌سوی استکهلم عزیمت کند.

کد خبر 636861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.