فاز دوم مطالعات دفع آب‌های سطحی خوانسار اجرا می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار با اشاره به اینکه در راستای تخصیص پساب برای فضای سبز شهرداری پیگیری‌های لازم را از طریق شرکت آب منطقه‌ای شهرستان و استان انجام داده‌ایم، گفت: فاز دوم مطالعات هدایت و دفع آب‌های سطحی این شهر اجرا می‌شود.

عبدالخالق شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۷۰ جلسه رسمی در شورای اسلامی شهر خوانسار برگزار شده است که ۴۸ جلسه کمیسیون ماده ۷ فضای سبز شهرداری، ۹ جلسه کمیسیون بدوی و چهار جلسه کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری را شامل می‌شود.

وی افزود: در راستای تعریض و اصلاح قوس ورودی شهر از سمت داران، آزادسازی و اجرای پروژه دیوار رودخانه ساحلی، اجرا و ترمیم ترانشه‌ها، اجرای آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری، تملک، آزادسازی و تسطیح میدان نام‌آوران پیگیری‌هایی را انجام دادیم که بخشی از آن همچون میدان نام‌آوران و آسفالت معابر شهری اجرایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در مساجد شهر به بررسی، احصا و رفع مشکلات شهروندان می‌پردازند.

وی از تکمیل، فضاسازی و تجهیز پارک‌های محلی شهر خوانسار خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، تکمیل ساختمان آتش‌نشانی واقع در خیابان دانشگاه پیام‌نور در دست اقدام است.‌

شریعتی از اجرای طرح مطالعات طرح بازآفرینی شهری خبر داد و گفت: پروژه بهره‌برداری استخر ذخیره آب سرچشمه، تسطیح پیاده‌رو، جدول‌گذاری و روشنایی خیابان هشت‌بهشت، بهسازی، زیباسازی و آسفالت معابر آرامستان بهشت فاطمیه (س)، خرید کشنده فوتون جهت حمل زباله‌های شهر به سایت بازیافت زباله و رفع خطر از بافت‌های فرسوده و خطرآفرین قدیمی در معابر عمومی شهر و محلات در دستور کار شورای اسلامی شهر است.

وی از اجرای فاز دوم مطالعات و هدایت و رفع آب‌های سطحی شهر خبر داد و گفت: ایجاد پارک و مجموعه بازی در منطقه مسکن مهر در دستور کار شورا و شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار با اشاره به اجرای پروژه روکش آسفالت ابتدای بلوار معلم تا پمپ بنزین گفت: نصب پایش تصویری میدان امام (ره) و ارتباط فیبر نوری شهرداری نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تخصیص پساب برای فضای سبز شهرداری با آب منطقه‌ای شهرستان و استان پیگیری‌هایی انجام دادیم، گفت: ارائه پیشنهاد به مدیریت آموزش و پرورش به منظور آزادسازی چهارراه شهدا (دبیرستان شهید شجاعی) انجام شده است.

شریعتی با اشاره به پیشنهاد شهرداری در خصوص طرح تفصیلی شهر و بررسی و رفع ایرادها و اصلاح شبکه معابر و پیش‌بینی الحاقات به محدوده شهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، روشنایی بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی (مسکن مهر) اجرا شد.

وی ادامه داد: پروژه‌های کمربندی، پایانه کامیون‌داران، پارک بانوان، کشتارگاه، روکش معابر اصلی شهر و پارک محله باباسلطان در حال پیگیری است و در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد که امیدواریم با حمایت و همراهی شهروندان بتوانیم شاهد آبادانی روزافزون شهر باشیم.

کد خبر 636631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.