مادر شهید عبدالحسین آقایی به فرزندش پیوست

مادر شهید حاج عبدالحسین آقایی، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز، پس از سال‌ها فراق دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش ایمنا، مادر شهید حاج عبدالحسین آقایی، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اهواز، پس از سال‌ها فراق به دیار باقی شتافت و میهمان فرزند شهیدش شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد حاجیه خانم آقایی، مادر شهید حاج عبدالحسین آقایی، با حضور قشرهای مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و جوانان خوزستانی، هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت امام محمدباقر (ع) در اهواز برگزار شد.

در این آیین حزن‌انگیز که هم‌زمان با نخستین روز از ماه رجب در قطعه ۹ والدین شهدای گلزار شهدای اهواز برگزار شد، پس از اقامه نماز و وداع خانواده و اقوام، پیکر پاک مادر سردار شهید عبدالحسین آقایی در منزلگاه ابدی آرام گرفت.

مهندس شهید حاج عبدالحسین آقایی در سال ۱۳۳۶ در اهواز دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۵۹ با شروع جنگ به اهواز آمد و با حضور در جبهه به کمک انقلاب اسلامی شتافت.

وی در بیشتر عملیات‌های جنوب شرکت کرد تا در عملیات «والفجر ۸» در بیست‌وهشتم بهمن‌ سال ۱۳۶۴ هم‌زمان با دانش‌آموختگی در رشته مهندسی نفت به شهادت رسید. شهید عبدالحسین آقایی درحالی‌که ۲۸ساله بود، در منطقه عملیاتی «فاو» شهد شیرین شهادت را نوشید.

منبع: فارس

کد خبر 636047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.