رضا دهقانی با بخشش مطالبات خود از نفت مسجد سلیمان جدا می‌شود

رضا دهقانی، ستاره تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، در نیم‌فصل اول لیگ برتر، به‌دنبال جدایی از این تیم است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پس از بخشیدن مطالبات، رضایت‌نامه‌اش را دریافت می‌کند و در نیم‌فصل دوم، راهی تیم دیگری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا دهقانی، وینگر ۲۵ساله که اول فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال از تراکتور تبریز جدا شد و به نفت مسجدسلیمان پیوست، عملکرد خوبی از خود به‌نمایش گذاشت و در ۱۵ بازی موفق به ثبت سه گل و سه پاس گل شد. درخشش دهقانی موجب شد بار دیگر توجه تیم‌های مطرح لیگ برتر به‌سمت وی جلب شود و در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، خواهان به‌خدمت گرفتن ستاره نفت مسجدسلیمان شوند.

در شرایطی که نفت مسجدسلیمان با ۹ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته و وضعیت خوبی ندارد، امروز برای سومین بار در فصل جاری سرمربی آن تغییر کرد و رضا عنایتی سکان‌دار جدید MIS معرفی شد؛ اما وضعیت نفت مسجدسلیمان به‌قدری به‌هم ریخته و آشفته است که امید زیادی به سروسامان گرفتنش نیست.

وضعیت بد اقتصادی و تیمی نفت مسجدسلیمان باعث شده رضا دهقانی علاقه‌ای به ماندن در این تیم نداشته باشد. از این رو به‌طور جدی به‌دنبال جدایی است. با توجه به اینکه دهقانی همچنان با نفت مسجدسلیمان قرارداد دارد، تصمیم گرفته باقی‌مانده مطالبات خود را ببخشد و درعوض رضایت‌نامه‌اش را هرطور که شده از مدیران این باشگاه دریافت کند.

دهقانی از چند تیم میانه‌جدولی و حتی بالانشین پیشنهاد دارد و در حال مذاکره با آن‌هاست تا پس از توافق نهایی، پیراهن آن تیم‌ها را در نیم‌فصل دوم به تن کند. رضا دهقانی به‌طور قطع در پنجره نقل‌وانتقالات از نفت مسجدسلیمان جدا خواهد شد.

کد خبر 635996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.