شورای ششم بندرعباس، پای حرف مردم

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شورای ششم این کلان‌شهر از ابتدا با بررسی دغدغه‌های مردم و با مشورت اعضای پیشین شورای اسلامی شهر و نخبگان محلات مختلف، اقدام به برپایی جلسات مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های محله به محله در قالب طرح «پای حرف مردم» کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا موسوی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«همشهریان عزیز سلام

شورای ششم شهر بندرعباس از ابتدا با بررسی دغدغه‌های مردم شهر بندرعباس و با مشورت اعضای پیشین شورای اسلامی شهر و نخبگان محلات مختلف، اقدام به برپایی جلسات مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های محله به محله در قالب طرح پای حرف مردم کرد. برنامه‌ای که ۱۱ عضو شورای اسلامی شهر با همراهی شهردار و مدیران مناطق و معاونان شهردار تقویت شد تا ارتباط مجموعه خدمت‌رسان شهرداری و نمایندگان مردم با مردم بیشتر شکل بگیرد.

باز شدن گره‌های کوچک و بزرگ محله با مشارکت و همراهی اهالی، ارزیابی خدمات ارائه شده، بیان نیازهای محوری و اولویت‌دار از نظر ساکنان محلات از جمله ویژگی‌های این دیدارها است.

با اجازه، خودمانی‌تر می‌نویسم؛ 

با همراهی همکاران «احمد کناری‌نژاد» و «حسن سالاری» با همراهی معاون خدمات شهری، مدیر و معاون خدمات شهری منطقه دو و سایر افراد در مسجد باقریون کوی نیایش میهمان اهالی این محله بودیم.

ابتدا اهالی محله در خصوص مشکلات محله از جمله ترمیم زمین ورزشی، بهسازی بوستان‌های محله، لکه‌گیری آسفالت، موضوعات حمایتی فرهنگی، روشنایی معابر، نبود کانکس نیروی انتظامی برای افزایش امنیت، جانمایی نامناسب بعضی از تأسیسات شهری، اصلاح مبلمان محله بزرگ نیایش و ایمن‌سازی بعضی از معابر را بیان کردند و بنا به شکل جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با توضیح درباره فعالیت‌های شهرداری برای رفع مشکلات مردم و بازگو کردن بعضی مشکلات شهرداری همچون وجود طلبکاران متعدد که باعث بسته شدن حساب‌های شهرداری، پرداخت نشدن حقوق و ناقص ماندن بعضی از پروژه‌های شهری شده است.

در جمع مردم گزارشی از اقدامات راهبردی شورا و شهرداری برای کارهای اساسی شهر مطرح شد و نکاتی نیز در خصوص رفع مشکلات توسط اهالی بیان شد، همچنین شهردار منطقه با اولویت‌بندی و دسته‌بندی اقدامات مورد نظر اهالی که امکان عملیاتی‌سازی داشت را برای سال جاری در اولویت قرار داد و برنامه‌هایی که نیاز به برنامه‌ریزی و برآورد بیشتر و دقیق‌تر بود را در پیش‌بینی سال جاری قرار دادند و از طرفی برخی موضوعات که نیاز به هماهنگی بین دستگاهی بود، با معرفی نماینده محله به شورا و شهرداری با هدف پیگیری جهت وصول نتیجه برنامه‌ریزی شد.

به امید داشتن شهری زیبا و سرشار از موفقیت.»

کد خبر 635849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.