ادعای عجیب ایجنت مطرح اروپایی علیه رضا شکاری!

یکی از ایجنت‌های مطرح اروپایی که با ستارگان زیادی مثل ایبای گومز بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو اسپانیا همکاری می‌کند، ادعاهای عجیبی را علیه رضا شکاری بازیکن گل‌گهر سیرجان مطرح کرده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزهای اخیر خبری در رسانه‌های ورزشی کشورمان منتشر شد که رضا شکاری بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به دلیل ایجاد حاشیه‌هایی، به کمیته انضباطی باشگاهش احضار شده تا توضیحاتی در خصوص رفتارش ارائه دهد. او که در این سال‌ها بخاطر بحث حق رشد خود در زمان پوشیدن پیراهن ذوب‌آهن، مشکلاتی را هم برای گاندوهای اصفهانی ایجاد کرده بود، ظاهراً به جای تمرکز روی فوتبال حرفه‌ای، به حواشی بیرون از زمین بیشتر دامن می‌زند.

اخیراً شخصی به نام اریک آلونسو که ایجنت ایبای گومز هافبک سابق باشگاه لالیگایی اتلتیک بیلبائو است و به واسطه دوستی‌اش با جواد نکونام، این هافبک را برای حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، به ایران آورد، ادعاهای عجیبی را درخصوص رضا شکاری و ارتباط این دو مطرح کرده است.

شکاری توافقات را برهم زده است!

اریک آلونسو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: خیلی خوشحال هستم که با رسانه شما صحبت می‌کنم. قرار بود من و رضا شکاری با هم کار کنیم. رضا شکاری از من خواست که او به کشور دیگری ترانسفر کنم و من در جواب به این بازیکن گفتم بله می‌توانم کمکت کنم، اما او حالا همانند یک بچه رفتار می‌کند و توافقات را برهم زده است!

رضا شکاری کلاهبرداری کرده است/ او باید ۱۰ هزار یورو به من بپردازد!

وی درخصوص چگونگی آشنایی با شکاری تصریح کرد: من از طریق تماس تلفنی و فضای مجازی با او در ارتباط بودم و درخصوص مسائل و پیشنهادات با رضا صحبت می‌کردم. کمک به رضا شکاری، صرفاً برای ترک ایران و ادامه رشد به عنوان یک بازیکن فوتبال است، اما حالا او توافقات را نادیده گرفته است. در واقع، طبق صحبتی که با او انجام دادم، توافق ما این بود که اگر پیشنهادی خوبی برای او بیاورم، رضا باید برای آینده فوتبالش، با من به عنوان ایجنت، کار کند.

این ایجنت فوتبال با اشاره به زمان این توافقات خاطرنشان کرد: از این اتفاق زمان زیادی نمی‌گذرد و همین چند وقت اخیر با وی توافق کرده‌ام. باشگاهی از پرتغال و قطر درصدد جذب این بازیکن بودند و در همین زمینه تمام تلاشم را انجام دادم تا شکاری را به خواسته‌اش برسانم‌، اما او من رفتار بدی انجام داده و من از شکاری ناراحت هستم‌.

رضا شکاری کلاهبرداری کرده است/ او باید ۱۰ هزار یورو به من بپردازد!
تصویر فوق از سوی این ایجنت فوتبال در اختیار رسانه ایمنا قرار داده شده است و وی بر اساس این سند اعتقاد دارد رضا شکاری بازیکن فعلی گل گهر سیرجان به توافق با آلونسو پایبند نبوده است

وی ادامه داد: همانطور که به شما گفتم، کمک به رضا شکاری، صرفاً برای ترک ایران و ادامه رشد به عنوان یک بازیکن فوتبال است، اما حالا او همانند یک بچه از واقعیات و از توافقی که انجام داده، فرار می‌کند و نمی‌خواهد جواب من، و پول من (خسارت) را پرداخت کند. همانطور که من سندی از توافق‌مان را در اختیار شما و رسانه‌تان قرار داده‌ام، می‌توانید از روی آن، خودتان، ببینید که توافق وجود داشته و به امضا هم رسیده است‌.

یک پرونده حقوقی علیه او به جریان خواهیم انداخت

آلونسو اظهار کرد: اگر رضا شکاری، قرارداد همکاری را امضا نکند، او باید ۱۰ هزار یورو به عنوان جریمه، به من بپردازد. ما حتماً یک پرونده حقوقی علیه او به جریان خواهیم انداخت. من به پولی که می‌خواهم اهمیتی نمی‌دهم، فقط از رفتار زننده او، ناراحت و دلخور هستم.

وی در پایان درخصوص حواشی ایجاد شده برای شکاری در لیگ برتر کشورمان خاطر نشان کرد: چیزی در این خصوص نشنیده‌ام، اما صرف نظر از همه اتفاقات و مشکلات، من هنوز هم آماده هستم که در خصوص آینده‌اش و مشکلاتی که با باشگاهش دارد، به او کمک کنم.

کد خبر 635834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.