ایران ۲۹ _ فرانسه ۴۱/ شاگردان وویوویچ مقابل فرانسه حرفی برای گفتن نداشتند

تیم ملی هندبال ایران در مسابقات جهانی هندبال مقابل فرانسه صف‌آرایی کرد که با نتیجه ۲۹ بر ۴۱ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال ایران امشب _جمعه سی‌ام دی ماه_ در دومین دیدار خود از مرحله اصلی رقابت‌های بیست‌وهشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه رو در روی فرانسه قرار گرفت که بازی با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ به سود فرانسه تمام شد.

نیمه اول: گل اول ایران و بازی را اورعی به ثمر رساند، اورعی خطای ۲ دقیقه دریافت کرد. دوتیم تا دقیقه ۵ پایاپای پیش می روند، شاگردان وویوویچ مقابل تیم خوب فرانسه عملکرد خوبی دارند. کاظمی خطای ۲ دقیقه دریافت کرد، بازی به دقیقه ۱۰ رسید و با نتیجه ۷ بر ۷ برابر است. بازیکنان فرانسه پس از ۱۳ دقیقه موفق شدند اختلاف را به سه گل افزایش دهند. داور دچار گرفتگی عضله شد و داور جایگزین به زمین آمد، فرانسوی ها در توپ‌گیری عملکرد خوبی دارند. وویوویچ تایم استراحت گرفت، مسعودی خطای ۲ دقیقه دریافت کرد. بازی در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۱۳ بر ۹ به نفع فرانسه است. ایران توسط کاظمی به گل دهم رسید، ۴ گل اختلاف برای فرانسوی ها وجود دارد. کوهزاد خطای ۲ دقیقه دریافت کرد، در نهایت نیمه اول با بازی مورد قبول بازیکنان کشورمان با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ به سود فرانسه تمام شد.

نیمه دوم: گل اول این نیمه توسط بازیکن فرانسه به ثمر رسید، اورعی خطای ۲ دقیقه دریافت کرد. فرانسوی ها ۶ گل اختلاف ایجاد کردند، وویوویچ تایم استراحت گرفت. ایرانی‌ها در دقیقه ۳۴ گل اول خود در نیمه دوم را به ثمر رساندند، سیاوشی درون دروازه عملکرد خوبی دارد. یادگاری در گلزنی خوب کار می کند، بازی با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود فرانسه به دقیقه ۴۰ رسید. وویوویچ از سیستم پاورپلی در حمله استفاده می کند، اما بازیکنان ایران توپ‌های زیادی را از دست می‌دهند. علی رحیمی به جای محمد سیاوشی وارد زمین شد، بازیکنان فرانسه اختلاف گل را دو رقمی کردند. بازیکنان ایران به راحتی توپ از دست می دهند، سرمربی فرانسه تایم استراحت گرفت. بازی در دقیقه ۵۰ با نتیجه ۳۴ بر ۲۴ به نفع فرانسه است، بازیکنان فرانسه در دفاع عملکرد خوبی دارند، وویوویچ تایم استراحت گرفت. در نهایت بازی با نتیجه ۴۱ بر ۲۹ به سود فرانسه تمام شد.

کد خبر 635233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.