در صورت قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی به شیوه‌ای متفاوت در منطقه عمل می‌کنیم

رئیس مجلس گفت: هشدار می‌دهم که در صورت نهایی شدن این تصمیم، مجلس ایران قطعا مقابله به مثل خواهد کرد و این کاملا منطقی است که ما دولت‌های اروپایی را حامی تروریست و ارتش‌های آن‌ها را در گروه تروریستی در نظر بگیریم و به شیوه‌ای کاملا متفاوت در منطقه با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف در یادواره شهدای شهرستان انزلی اظهار کرد: اروپایی‌ها این نوبت هم اشتباه کردند. اگر اتحادیه اروپا چنین تصمیمی بگیرد و سپاه را سازمان تروریستی اعلام کند، به این معناست که خود اتحادیه اروپا یک سازمان بزرگ حامی تروریست است.

وی تصریح کرد: سپاه منحصربه‌فردترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و جهان است. اروپا مراقب باشد که حامی خواست داعش نشود. اروپایی‌ها امروز در حال نشان دادن این هستند که حمایت از تروریست را به سیاست رسمی خود تبدیل کنند.

رئیس مجلس تاکید کرد: هشدار می‌دهم که در صورت نهایی شدن این تصمیم، مجلس ایران قطعا مقابله به مثل خواهد کرد و این کاملا منطقی است که ما دولت‌های اروپایی را حامی تروریست و ارتش‌های آن‌ها را در گروه تروریستی در نظر بگیریم و به شیوه‌ای کاملا متفاوت در منطقه با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

منبع: فارس

کد خبر 635084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.