روغن‌های احتکار شده در خمینی‌شهر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف ۵۵۰۰ کیلوگرم روغن احتکار شده به ارزش چهار میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مقابله با احتکار کالا و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در خصوص احتکار روغن خوراکی در پارکینگ منزلش در یکی از محلات این شهرستان مطلع و به سرعت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مرجع قضائی از این محل بازدید کردند که در نتیجه موفق به کشف ۵۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکاری کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص مالک منزل دستگیر و به همراه پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق و احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی نیروی انتظامی جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و می‌طلبد که در این زمینه تمام نهادها و مردم نهایت همکاری را با مبادی مربوطه داشته باشند.

کد خبر 635041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.