اقدام جالب کارکنان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در روز هوای پاک

کارکنان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان امروز (پنجشنبه) در اقدامی جالب در «روز هوای پاک» از وسایل نقلیه شخصی یا سرویس اداره استفاده نکردند و با استفاده از حمل‌ونقل عمومی در راستای شعار «ما کارکنان شهرداری اصفهان هوای اصفهان را داریم» در محل کار خود حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با فرارسیدن «روز هوای پاک» کارکنان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در اقدامی جالب در این روز از وسایل نقلیه شخصی یا سرویس اداره استفاده نکردند و با استفاده از حمل‌ونقل عمومی در راستای شعار «ما کارکنان شهرداری اصفهان هوای اصفهان را داریم» در محل کار خود حاضر شدند تا سهمی در هوای پاک داشته باشند.

کارکنان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان وظیفه خود می‌دانند که بهبود خدمات حمل‌ونقل همگانی و تشویق شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل همگانی را به جای خودروی شخصی اولویت نخست خود بدانند که گام مؤثری در کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر است.

البته به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش کمی‌وکیفی خدمات حمل‌ونقل همگانی، این خدمت‌رسانی هنوز دارای نقاط ضعف و معایبی است که حجم پیام‌های شهروندان در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ و تماس‌های تلفنی و حضوری گویای این واقعیت است.

کارکنان این معاونت می‌توانند باتوجه به کسب تخصص و تجربه در اصلاح خدمت رسانی مؤثر باشند، نظرات، معایب سیستم و چگونگی رفع آلودگی هوا که امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را به مدیران انتقال می‌دهند، از این رو امروز _پنج شنبه بیست‌ونهم دی_ که مصادف با «روز هوای پاک» است از وسایل شخصی و یا ایاب و ذهاب اداری دوری کرده و از سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی استفاده کردند.

کارکنان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بررسی مشکلات سامانه نرم‌افزاری اصرو و انتقال نظرات خود و راهکارهای بهبود سیستم حمل‌ونقل همگانی به مدیران خود، برای انعکاس و پیگیری رفع آن تلاش و مشارکت می‌کنند تا هوای اصفهان را داشته باشند.

کد خبر 635028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.