محمد عباس‌زاده: به‌زودی به میدان برمی‌گردم/ در تراکتور توانایی‌هایم را دوباره نشان دادم

مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: تمام اخبار منتشرشده در رسانه‌ها در زمینه دوری چندماهه من دروغ است. از فردا با حضور در تبریز زیر نظر پزشکان تیم کار خواهم کرد تا با بازگشت سریع به میدان به تیم محبوبم کمک کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عباس‌زاده درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود اظهار کرد: بعد از بازی با نساجی مازندران احساس درد می‌کردم و پس از فیزیوتراپی و کار با بدنساز تیم به تمرینات بازگشتم. انگیزه فراوانی برای بازی جام حذفی مقابل استقلال داشتم، اما در آخرین جلسه تمرینی پیش از این بازی حساس، باز هم از همان ناحیه مصدوم شدم.

وی افزود: طبق هماهنگی با مدیر تیم، قرار بر این بود که از روز سه‌شنبه با حضور در کلینیک باشگاه روند درمان را ادامه دهم. با هماهنگی مدیر تیم مرخصی‌ام را تمدید کردم و از فردا با حضور در تبریز زیر نظر پزشکان تیم کار خواهم کرد تا با بازگشت سریع به میدان به تیم محبوبم کمک کنم.

مهاجم تی‌تی‌های تبریز با گلایه از بعضی خبرسازی‌ها درباره میزان مصدومیت و دوری چندماهه‌اش از میدان، تصریح کرد: همان‌طور که پیش‌تر مدیر رسانه تیم گمانه‌زنی‌ها درباره میزان دوری‌ام از میدان را تکذیب کرد، من نیز اعلام می‌کنم که تمام اخبار منتشرشده در رسانه‌ها در زمینه دوری چندماهه من کذب است و پزشک تیم باید نظر نهایی را درباره وضعیت من اعلام کند.

عباس‌زاده در پایان با رد شایعات مطرح‌شده درباره جدایی‌اش از تراکتور گفت: تراکتور و هوادارانش باعث شدند که بار دیگر توانایی‌هایم را در فوتبال ایران نشان دهم. من نیز با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کرده‌ام. همیشه با شرافت و غیرت برای پیراهن تیمی که به تن می‌کنم می‌جنگم و از همین جا اعلام می‌کنم که باز هم با افتخار پیراهن تراکتور را به تن می‌کنم و برای خوشحالی هواداران تلاش خواهم کرد.

کد خبر 634844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.