محمدرضا خلعتبری به آلومینیوم اراک پیوست

با اعلام مهدی رحمتی، سرمربی ایرالکو، محمدرضا خلعتبری ۳۹ساله با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا خلعتبری، بازیکن پیشین تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان و همچنین فولاد خوزستان در سه فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، در نقل‌وانتقالات زمستانی فصل جاری بازیکن آزاد بود و با وجود چند پیشنهادی که داشت، باشگاه آلومینیوم موفق شد با وی به توافقاتی دست یابد و پس از مذاکرات مثبت با خلعتبری، که در روزهای اخیر برای امضای قرارداد با آلومینیوم در اراک به‌سر می‌برد، این بازیکن به جمع شاگردان سید مهدی رحمتی پیوست.

این در حالی است که ملوان بندرانزلی هم به‌عنوان یکی از مشتریان خلعتبری به‌دنبال جذب این مهاجم کهنه‌کار بود، اما درنهایت آلومینیوم اراک توانست خلعتبری را که در نیم‌فصل اول بدون تیم بود، متقاعد کند تا با پیراهن آلومینیوم به مستطیل سبز بازگردد. خلعتبری ۳۹ساله که زیر نظر جواد نکونام هم‌بازی سابقش بازی کرده بود، حالا قرار است برای دیگر هم‌بازی سابق خود یعنی سید مهدی رحمتی هم به‌میدان برود و گویا کماکان قصد بازنشستگی ندارد.

سید مهدی رحمتی که برای تقویت خط حمله تیمش قصد اضافه کردن یک مهاجم نوک را هم دارد، در کنفرانس خبری پس از بازی امروز آلومینیوم مقابل گل‌گهر پیوستن خلعتبری به تیمش را تایید و اظهار کرد: محمدرضا خلعتبری با باشگاه ما قرارداد بسته و به جمع ما اضافه شده است. منتظریم تست‌های ایفمارک را پشت سر بگذارد و اگر جواب مثبت باشد، ان‌شاءالله قراردادش با آلومینیوم اراک نهایی می‌شود.

کد خبر 634347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.