برگزاری بیش از هزار جلسه ملاقات عمومی با شهروندان

شهردار خمین از برگزاری ۱۱۹۶ جلسه ملاقات عمومی با شهروندان خبر داد و گفت: تکریم ارباب رجوع، تداوم نهضت پاسخگویی، رضایتمندی شهروندان و ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری است و تمام همکاران در شهرداری ملزم به پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری ۱۱۹۶ جلسه ملاقات عمومی با شهروندان خمینی طی ۹ ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این آمار تنها مربوط به دوشنبه‌های هر هفته است.

وی افزود: با وجود اینکه در طول هفته تعدادی ملاقات با شهروندان انجام می‌شود، اما روزهای دوشنبه از ابتدای صبح تا ساعت ۱۲:۳۰ به برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار با شهروندان اختصاص یافته است تا بعضی مشکلات پیچیده، حل و فصل شود.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: دوشنبه‌های هر هفته فرصتی برای دیدار چهره به چهره مدیران با شهروندان است تا در صورت نداشتن تناقض قانونی، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف شهر با هم‌اندیشی واحدهای خدمات‌رسان در بازه زمانی کوتاه انجام شود.

احمدی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع، تداوم نهضت پاسخگویی، رضایتمندی شهروندان، ارتباط چهره به چهره و بدون واسطه از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری است و تمام همکاران در شهرداری ملزم به پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند.

وی با بیان اینکه در راستای زیباسازی، تأمین روشنایی و نورآرایی شهر، سقف نوری در پل مرکزی مقابل بیت امام خمینی (ره) اجرا شده است، گفت: ️به منظور اجرای این پروژه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س )،۳۲ ریسه به طول ۴۵۰ متر با ۱۲۸۰ شعله کم‌مصرف استفاده شده است.

شهردار خمین افزود: بر اساس کارشناسی تأسیسات، این پروژه با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار و با تلاش و همت نیروهای واحد تأسیسات شهرداری انجام شد.

کد خبر 634103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.