هشدار مدیریت بحران تهران درباره یخبندان/ ضرورت آماده‌باش دستگاه‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به آماده‌باش صددرصدی ستاد مدیریت بحران در سطح استان گفت: باید اقدامات مقابله‌ای دربرابر یخبندان اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش ایمنا، حامد یزدی‌مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی از امروز یکشنبه ۲۵ دی تا روز سه‌شنبه ۲۷ دی و نیز پنجشنبه ۲۹ دی اظهار کرد: طبق گزارش هواشناسی، نیمه شمالی و ارتفاعات استان تهران از امروز تا پنجشنبه ۲۹ دی متاثر از سامانه بارشی است و بر این اساس گزارش کاهش دما، ماندگاری هوای سرد و یخبندان مورد انتظار است.

وی درباره افزایش مصرف سوخت هشدار داد و افزود: از مردم عزیز استان تهران می‌خواهیم مدیریت لازم را در زمینه رعایت الگوی مصرف انرژی داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه درباره احتمال خسارت به صنایع حساس و بخش کشاورزی با تغییرات دما ازجمله در بخش کشاورزی و دامداری هشدار داد و تاکید کرد: لازم است کشاورزان و دامداران تمهیدات لازم را در این زمینه بیندیشند.

یزدی‌مهر به آماده‌باش صددرصدی ستاد مدیریت بحران در سطح استان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: دستورات لازم به تمامی دستگاه‌های مسئول در امر خدمت‌رسانی و همچنین تردد ایمن در مناطق مختلف ازجمله شهر تهران و دیگر شهرهای استان ابلاغ شده و از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم همواره رصد و پایش محورهای مواصلاتی درون‌شهری و برون‌شهری و جاده‌ای را در دستورکار قرار دهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 634101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.