بودجه ۲۱ هزار میلیاردی، اصفهان را به افق‌های اقتصادی نزدیک می‌کند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گام‌های خوبی در استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مشارکتی و بخش خصوصی برداشته شده است و بودجه ۲۱ هزار میلیاردی، ما را به افق‌های اقتصادی نزدیک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از تمام همکاران به ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و مدیریت ناژوان که در هفته گذشته به مناسبت ایام ولایت حضرت زهرا (س) و روز زن، دو روز خوب و مفرح را به رغم برودت هوا، برای خانواده به ویژه بانوان اصفهانی رقم زدند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار شهروند اصفهانی به زیرساخت‌های این دو مجموعه و دیگر مجموعه‌ها مراجعه کردند که قابل توجه بود، از تلاش دیگر مجموعه‌ها از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز قدردانی می‌کنیم و خدا قوت می‌گوییم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از شهرداری به دلیل رعایت الزامات جدی شورای اسلامی شهر در خصوص انضباط مالی و برنامه‌ای در ارائه بودجه ۱۴۰۲ و همچنین رعایت الزامات ارائه طرح‌ها از جمله طراحی و بررسی‌های حقوقی و مالکیتی تصریح کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته باید به بودجه ۲۲ تا ۲۳ هزار میلیاردی می‌رسیدیم تا اقتصاد شهر همپای اقتصاد استان رشد کند و شاهد ارائه خدمات متناسب با هزینه‌های جاری باشیم.

صالحی اظهار کرد: در این راستا گام‌های خوبی در استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مشارکتی و بخش خصوصی برداشته شده است و بودجه ۲۱ هزار میلیاردی، ما را به افق‌های اقتصادی که ظرفیت شهر اصفهان است، نزدیک می‌کند.

وی ادامه داد: برای از دست نرفتن زمان، انضباط برنامه‌ای و الزامات پروژه‌ها را باید پیش از پایان سال داشته باشیم تا مقدمات اجرای پروژه‌ها از ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۲ فراهم شود، همچنین باید از همین امروز به فکر استفاده از ظرفیت‌های مشارکت مردم و تأمین مالی باشیم و مقدماتی فراهم کنیم تا بودجه محقق شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آغاز کار مدیریت شهری باید از اسفند ماه پس از تصویب بودجه باشد تا با آغاز سال جدید شاهد آغاز فرایندهای اجرایی باشیم.

وی افزود: با توجه به رشد ۶۱ درصدی بودجه انتظار این است که اولویت استفاده از منابع، منابع پایدار، بازارهای مالی، عوارض، مشارکت‌ها و منابع ملی باشد که می‌تواند به شهرداری‌ها اختصاص یابد و حداقل فشار به سمت مردم برود تا روند پیشرفت را منطقی و متناسب با اولویت‌های اقتصاد پایدار پیش ببریم.

صالحی گفت: انتظار داریم تحولی که در حوزه برنامه، تفریغ و متمم به آن اشاره شد را در تفریغ عملکرد شش ماهه ۱۴۰۲ ببینیم، پروژه‌ها به موقع اجرا و منابع به موقع تأمین شود تا تحول قابل توجهی نسبت به گذشته شاهد باشیم.

کد خبر 633956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.