حمید مطهری سرمربی نساجی ماند

قرارداد حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران به‌مدت یک فصل دیگر با قائمشهری‌ها تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که نیمی از بازی‌های لیگ‌برتر در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سپری شده است و همچنان پانزده بازی دیگر برای تعیین جایگاه واقعی و قطعی تیم‌ها باقی‌مانده است؛ با این وجود حمید مطهری سرمربی نساجی در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پس از جلسه با مدیران باشگاه قرارداد خود را به‌مدت یک‌فصل دیگر با نساجی قائم‌شهر تمدید کرد.

باتوجه به این تمدید قرارداد، به‌نظر می‌رسد عملکرد مطهری مورد رضایت مدیران این باشگاه قرار داشته است و آن‌ها متقاعد شده‌اند تا قرارداد این مربی را تا پایان لیگ بیست‌وسوم تمدید کنند و بدین ترتیب حمید مطهری که نخستین تجربه سرمربی‌گری‌اش را با نساجی پشت‌سر می‌گذارد باز هم در قائم‌شهر باقی خواهد ماند تا به نتایج و دستاوردهای بیشتری با این باشگاه برسد.

تیم فوتبال نساجی مازندران با ۵ پیروزی، ۵ تساوی و ۵ شکست و کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است و پس از اینکه متحمل شکست سنگینی مقابل پرسپولیس شد باید روز پنج‌شنبه بیست‌ونهم دی‌ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای‌مس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ‌برتر در برابر مس رفسنجان بایستد. بازی رفت این دو تیم که به‌علت آماده‌نبودن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر در نقش‌جهان اصفهان برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

کد خبر 633852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.