دومین دوره دابل‌پس برای مربیان سپاهانی خاتمه یافت

دومین مرحله از دوره آموزشی دابل‌پاس ویژه آکادمی فوتبال باشگاه سپاهان پس از پنج روز در اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه_ مراسم اختتامیه مرحله دوم دوره آموزشی دابل پاس‌ویژه آکادمی فوتبال باشگاه سپاهان، با مربیان و مسئولان تمام تیم‌های پایه آکادمی این باشگاه در بخش بانوان و آقایان، در مجموعه ورزشی آب‌منطقه‌ای اصفهان برگزار شد و پس از چند ساعت به پایان رسید.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه این برنامه اظهار کرد: زمانی که به‌دنبال امضای قرارداد با خوزه مورایس بودیم، بعضی از جلسات ویدئویی ما به‌خاطر حضور ایشان در کلاس‌های دانش‌افزایی و احترامی و اهمیتی که ایشان برای این کلاس‌ها قائل بودند به تعویق می‌افتاد، کسی مثل خوزه مورایس که سوابق مشخص و درخشانی در فوتبال داشته است برای بحث آموزش این‌گونه اهمیت قائل بود.

وی افزود: اگر بگوییم همه چیز را می‌دانیم، این مانع یادگیری خواهد بود؛ استراتژی باشگاه ایجاد بستر بیشتر برای آموختن و یادگیری است، کارگاه‌های دانش‌افزایی ۲۰ تا ۷۰ درصد مطلب جدید برای ارائه دارند اما تکرار این دوره‌ها و آشنایی با ادبیات و فلسفه‌های متفاوت حتماً باعث افزایش دانش خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: در مرحله سوم دوره دابل‌پاس نفرات باید آموخته‌های خود را به معرض نمایش بگذارند و مشخص شود چه کسانی تلاش کردند تا دانش خود را بروز کنند؛ امسال برای ما سال برگزاری دوره‌های بین‌المللی بود و خوشحالیم دوشادوش آقایان، بانوان ما هم به خوبی فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، بخش پایانی این جلسه به نشست پرسش و پاسخ میان مربیان آکادمی با مدرسین بلژیکی اختصاص پیدا کرد؛ گفتنی است این مرحله از دوره آموزشی دابل‌پاس به مدت پنج روز به میزبانی باشگاه سپاهان برگزار شد و مرحله سوم این دوره نیز اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

کد خبر 633763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.