پیگیر آزادسازی خیابان آیت‌الله خوانساری هستیم

مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: پروژه آزادسازی خیابان آیت‌الله خوانساری، در لاین سمت راست تملک‌ تعدای از پلاک‌ها انجام شده است و در حال حاضر پیگیر تملک سمت چپ خیابان هستیم که امیدوارم با همکاری مالکان آزادسازی‌ها صورت گیرد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر گلپایگان، اظهار کرد: کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر حول هفت محور شامل تملک، مسیرگشایی، آسفالت، پارک‌های محلی، عملکرد عمرانی منطقه بر اساس بودجه، پروژه‌های سرمایه‌گذاری و ابنیه پرخطر در جلسات مختلف وظیفه خود را انجام داده است که یکی از خروجی‌های مهم این جلسات آزادسازی و بازگشایی کامل خیابان آیت‌الله مطهری پس از سال‌ها بود.

وی با اشاره به پروژه آزادسازی خیابان آیت‌الله خوانساری افزود: در لاین سمت راست تعدادی تملک‌ها انجام شده است و در حال حاضر پیگیر تملک سمت چپ خیابان هستیم که امیدوارم با همکاری مالکان آزادسازی‌های این مسیر نیز صورت گیرد.

مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: به منظور تسریع در خیابان امام حسین (ع)، پروژه سنگ‌فرش این خیابان از بلوار حافظ تا پل قاضی‌زاهدی در دو سمت انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای پیاده‌روسازی بلوار آیت‌الله محمدی به صورت بتن رنگی و پیاده‌رو سازی خیابان اردیبهشت به صورت بلوک‌فرش بتنی انجام شده است، گفت: با توجه به نگاه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در احداث پارک‌های محله‌ای، تاکنون پارک‌های نبوت و خبرنگار اجرا شده است.

احمدی با بیان اینکه زیرسازی، آسفالت و روکش آسفالت در دستور کار کمیسیون عمرانی شهرداری قرار دارد، گفت: با توجه به افزایش قیمت قیر و آسفالت، لکه‌گیری آسفالت سطح شهر و روکش آسفالت بلوار آیت‌الله محمودی در لاین رفت و برگشت آن انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه کف‌پوش خیابان بهار و خیابان سیدالسادات گفت: تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، المان شهید احمدی، احیای طرح درختان کهنسال، رنگ‌آمیزی و نورپردازی المان‌ها و مبلمان شهری و اجرای عملیات پوشاندن جداره سطح شهر انجام شده است.

کد خبر 633522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.