نگرانی ژنرال ارشد صهیونیست از نبرد بزرگ با فلسطین

رئیس ستاد پیشین ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به قدرتمند شدن بیشتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: این رژیم درحال نزدیک شدن به یک نبرد گسترده با نوار غزه، کرانه باختری و قدس است.

به گزارش ایمنا، گادی آیزنکوت اظهار کرد ما امروز از هر زمان دیگری به جنگ با غزه نزدیکتر هستیم.

وی اضافه کرد: گزارش‌هایی در اختیار دارم که نشان می‌دهد حماس درحال تقویت خود در محورهای غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی و تثبیت خود به عنوان یک قدرت بزرگ در این مناطق است.

آیزنکوت با بیان اینکه جنبش حماس بسیار قدرتمند شده است، ابراز امیدواری کرد که اسرائیل بتواند از یک درگیری فراگیر با حماس جلوگیری کند.

رئیس ستاد پیشین ارتش رژیم صهیونیستی گفت: باید همه تلاش‌ها در راستای جلوگیری از قدرت گرفتن بیشتر حماس و تضعیف آن به کار گرفته شود.

گفتنی است؛ تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است. این درحالی است که توانمندی‌های موشکی و پهپادی مبارزان فلسطینی در نوار غزه نیز روز به روز درحال تقویت است و چند دور درگیری بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی این امر را به اثبات رسانده‌اند. موشک‌های مقاومت فلسطین امروز می‌توانند قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 633453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.