ستاره انگلیسی به دورتموند امیدی ندارد!

جود بلینگهام گفت فرم بد بروسیا دورتموند او را آزار می‌دهد و خواستار عملکرد بهتر بازیکنان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل پرفرازونشیب دورتموند باعث شده است که آن‌ها به رده ششم جدول بوندس‌لیگا سقوط کنند. آن‌ها از ۱۵ بازی خود در لیگ فقط هشت پیروزی کسب کرده‌اند و ۹ امتیاز با بایرن مونیخ صدرنشین فاصله دارند. بلینگهام یکی از مهره‌های اصلی تیم است و معتقد است که موقعیت آن‌ها در جدول عدالت را درباره استعدادهایی که در ترکیب حضور دارند رعایت نمی‌کند. ملی‌پوش انگلیسی که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برای کشورش بازی کرد، از هم‌تیمی‌های باشگاهی خود خواسته است تا سطح بازی خود را تقویت کنند تا بتوانند در نیم‌فصل دوم بهتر عمل کنند.

بلینگهام به وب‌سایت رسمی باشگاه گفته است: «این شرایط به‌طور قطع من را آزار می‌دهد. زمانی که در جام‌جهانی بودم، روی انگلیس متمرکز بودم. سپس جام‌جهانی به پایان می‌رسد و شما باید با این واقعیت زندگی کنید که شما به جدول نگاه کنید و می‌گوید که بروسیا دورتموند ششم است و با توجه به استعدادها خیلی بد است که در بالای جدول حضور نداریم. در حال حاضر، به تیم‌های بالای سرمان بی‌احترامی نمی‌کنیم، اما ما باید خیلی بالاتر از آنچه هستیم، باشیم.

من نمی‌ترسم این را به بچه‌ها بگویم و آن را به کارکنان بگویم. زیرا جاه‌طلبی ما باید خیلی بیشتر باشد. اما این کار با صحبت کردن انجام نمی‌شود. من واقعا انگیزه دارم که ورق را برگردانم. اگر همه ما کمی بیشتر سطح خود را تقویت کنیم، واقعا می‌توانیم در نیم‌فصل دوم کارهای خاصی انجام دهیم.»

بلینگهام اکنون یکی از بهترین هافبک‌های اروپا محسوب می‌شود و رسانه GOAL قبلا تایید کرده است که او هدف شماره یک رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی است. طبق گزارش‌ها، باشگاه آلمانی حداقل ۱۲۰ میلیون یورو (۱۰۵.۷ میلیون پوند) برای این بازیکن ۱۹ساله طلب خواهد کرد، اما او تحت هیچ‌گونه فشاری نیست.

وی افزود: فکر می‌کنم شما خودتان فشار را از طریق عدم آمادگی و اعتمادبه‌نفس ایجاد می‌کنید. خوشبختانه من اعتمادبه‌نفس دارم و همیشه سعی می‌کنم آماده بمانم. همیشه به‌طور کامل مطمئن هستم که می‌توانم به چیزهایی که می‌خواهم برسم.

ستاره انگلیسی به‌دنبال آن است که بهترین عملکرد خود را برای دورتموند ارائه دهد. آن‌ها در تاریخ ۲۲ ژانویه با بازی برابر آگزبورگ در بوندس‌لیگا به میادین بازمی‌گردند.

کد خبر 633357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.