تردد در محور مرزن‌آباد-کرج ممنوع شد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از برخی محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای چهارشنبه هفته جاری تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج ممنوع است.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، امیر معصومی اظهار کرد: ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه بیست‌ویکم دی آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و برعکس ادامه دارد؛ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بدون مانع خواهد بود.

وی درباره محدودیت تردد سواری‌ها تصریح کرد: در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیست‌ویکم و بیست‌ودوم دی از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود: در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه بیست‌وسوم دی از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

معصومی با اشاره به محدودیت تردد سواری‌ها در محور هراز تاکید کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه بیست‌وسوم دی از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

وی از تردد نقلیه سنگین به استثنای حاملان مواد سوختی یا فاسدشدنی خبر داد و گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع و در محور هراز نیز تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه بیست‌ودوم و بیست‌وسوم دی‌ماه از محور هراز ممنوع است.

معصومی خاطر نشان کرد: اجرای محدودیت‌های یادشده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنان‌چه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، این محدودیت‌ها اجرا نخواهد شد.

کد خبر 633271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.