اضافه شدن حدود ۴۰ هزار نفر به دانش‌آموزان طی یک سال/ سالانه نیازمند ۱۵۰۰ کلاس درس هستیم

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: سالانه حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر به عدد سال قبل تعداد دانش‌آموزان اضافه می‌شود، از این رو با توجه به فرسودگی مدارس، تنها برای این تعداد از دانش‌آموزان به حدود ۱۵۰۰ کلاس درس نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز -پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ماه- در بیست‌وچهارمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان، اظهار کرد: امروز جشنواره پروانه‌های زیبا و دستان مهربان و تفسیرگران آیات قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه خیران در مسیر کار خیر، تفسیرگر آیات قرآن و سنت نبوی هستند، افزود: تمام کارهای خیر، پسندیده بوده، اما مدرسه‌سازی با دیگر اقدامات خیر متفاوت است، زیرا مدرسه جایگاه انسان‌سازی بوده و نهاد دیگری نمی‌تواند مانند آموزش‌وپرورش انسان‌سازی انجام دهد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: خیران با اقدامات خیری که انجام می‌دهند باعث گسترش فرهنگ خیر می‌شوند، همچنین دانش‌آموزان در این فضا پرورش می‌یابند، خیران استان اصفهان نه تنها در این استان بلکه در استان‌های دیگر نیز مدرسه می‌سازند.

وی با بیان اینکه روزانه بر تعداد دانش‌آموزان اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: سالانه حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر به عدد سال قبل دانش‌آموزی اضافه می‌شود و با توجه به فرسودگی مدارس، تنها برای این تعداد از دانش‌آموزان به حدود ۱۵۰۰ کلاس درس نیاز داریم.

کد خبر 633263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.