پروژه بزرگ تونل شهدای امنیت قم به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار قم گفت: پروژه تونل شهدای امنیت با حضور وزیر کشور در منطقه دو شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله جدید افتتاح پروژه‌های شهری در قالب طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» اظهار کرد: قم در مسیر توسعه، شعار مدیریت شهری است.

وی افزود: از میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) تا نیمه شعبان، میلاد فرخنده حضرت ولی‌عصر (عج)، ۲۱۸ پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل، شهرسازی، فضای سبز، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۹ هزار میلیارد ریال در مناطق هشت‌گانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در گام نخست و در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور وزیر کشور، از پروژه بزرگ تونل شهدای امنیت در منطقه دو شهرداری بهره‌برداری می‌شود.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: عملیات اجرایی مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت و ۲۸ پروژه مناطق دو و شش نیز در این بازه زمانی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۲۹ پروژه در مناطق دو و شش طی هفته جاری، اضافه کرد: به منظور اجرایی شدن پروژه‌های منطقه دو و شش بالغ بر ۱.۵۰۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

شهردار قم مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل افتتاح را در نخستین گام پنج میلیارد ریال دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، حمل‌ونقل، فرهنگی، ورزشی، شهرسازی، زیست‌محیطی افتتاح خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: سهم مناطق نیروگاه، امامزاده ابراهیم (ع) و در مجموع مناطق دو و شش از این پروژه‌ها خوب است.

کد خبر 632869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.