دیدار مس رفسنجان و ذوب‌آهن با تماشاگر برگزار می‌شود! + عکس

باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که سازمان لیگ بازی‌های فوتبال ایران را بدون تماشاگر کرده است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان فردا _ چهارشنبه بیست‌ویکم دی‌ _ در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند تا از بین دو تیم لیگ برتری، یک تیم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود و در جمع ۱۶ تیم برتر قرار گیرد.

اما یک نکته عجیب و غافلگیرکننده در آستانه این بازی به‌وجود آمده است که از اتفاقات عجیب فوتبال ایران به‌شمار می‌رود و مشخص نیست روی چه اصولی به انجام خواهد رسید، آن هم در شرایطی که قوانینی درباره آن وضع شده است.

درحالی‌که بازی‌های فوتبال ایران بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد دیدار روز چهارشنبه این تیم دربرابر ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با حضور هواداران در ورزشگاه شهدای مس برگزار می‌شود.

در ادامه، مشاهده می‌کنید که وبگاه باشگاه مس رفسنجان در یک بخش، صفحه‌ای را طراحی کرده تا هواداران با خرید بلیت برای دیدار مقابل ذوب‌آهن به ورزشگاه بروند.

دیدار مس رفسنجان و ذوب‌آهن با تماشاگر برگزار می‌شود!+عکس

کد خبر 632843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.