دستگیری سارق سیم برق در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: یک سارق سیم برق با ۱۱ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شد.

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان نجف‌آباد، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت، اظهار کرد: در این راستا با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، یک سارق در زمینه این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم دستگیرشده در تحقیقات اولیه انجام‌شده به ۱۱ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان و فروش اموال مسروقه به دو نفر مالخر اعتراف کرد که در عملیاتی دیگر، دو نفر خریدار اموال مسروقه نیز در یک انبار ضایعاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به کشف مقدار زیادی سیم برق و لوازم مسروقه دیگر از محل اختفای متهمان تصریح کرد: در این زمینه یک باب انبار ضایعاتی پلمب و متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد با رعایت آموزش‌های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و اقدامات مجرمانه موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.