واکنش اینتر میامی به جذب احتمالی لئو مسی!

اینترمیامی همچنان با لیونل مسی در ارتباط است، اما فیل نویل اذعان دارد که هرگونه معامله برای فوق ستاره آرژانتینی "پیچیده" خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنده هفت بار توپ طلا پس از ورود به شش ماه پایانی قرارداد فعلی خود با قهرمان فعلی لیگ یک، همچنان با سوالاتی در مورد آینده خود در پاری سن ژرمن مواجه می‌شود. در مورد تمدید قرارداد مسی در فرانسه حدس‌هایی زده می‌شود، اما نقل مکان به آمریکا، توسط مسی نیز مورد بحث قرار گرفته است و انتظار می‌رود که اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام سال ۲۰۲۳ یا بعد از آن، هرگونه تلاش برای مسی را در صورت در دسترس بودن او، انجام دهد.

نویل، سرمربی میامی در پاسخ به سوالی درباره آخرین شایعات مبنی بر انتقال مسی به MLS به خبرنگاران گفت: "چشم‌انداز ما به هیچ‌وجه تغییر نکرده است. هر معامله‌ای برای هر بازیکنی در سطحی که شما در مورد آن صحبت می‌کنید پیچیده است، و زمان می‌برد. مطمئن باشید ما هر ثانیه هر روز برای آوردن بهترین بازیکنان کار می‌کنیم و فکر می‌کنم او یکی از بهترین هاست.

گرگور، کاپیتان اینتر میامی در پاسخ به این سوال که بازی در کنار مسی چگونه خواهد بود، سخنان مربی خود را تکرار کرد: "این انتقال ممکن است اتفاق بیفتد. اگر مسی بیاید واقعاً خوشحال می‌شوم. تصور کنید با مسی کار می‌کنید. چرا که نه؟ "

انتظار می‌رود مسی حداقل یک سال دیگر در پی اس جی بماند، زیرا او در حال‌حاضر در فوتبال اروپا باقی مانده است، اما این بازیکن ۳۵ ساله، در گذشته اشاره کرده بود که انتقال به ایالات متحده برای او جذاب خواهد بود.

کد خبر 632739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.