تخفیف ویژه آکواریوم ناژوان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر آکواریوم ناژوان در روزهای چهارشنبه، بیست‌ویکم دی‌ماه و شنبه، بیست‌وچهارم دی‌ماه سال‌ جاری با تخفیف ویژه ۳۰ درصدی پذیرای عموم شهروندان اصفهانی و گردشگران خواهد بود.

به گزارش ایمنا، مهدی قائلی اظهار کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با شرکت طرف قرارداد، مجموعه آکواریوم ناژوان اصفهان همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن در روزهای چهارشنبه، بیست‌ویکم دی‌ماه و شنبه، بیست‌وچهارم دی‌ماه با تخفیف ۳۰ درصد میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

وی افزود: این تخفیف شامل عموم بازدیدکنندگان خواهد بود، اما شهروندان توجه داشته باشند که این تخفیف فقط برای روزهای چهارشنبه و شنبه لحاظ خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به طرح ویژه شورای اسلامی شهر برای روز مادر ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان در ایام منتهی به ولادت حضرت فاطمه (س) یعنی روزهای پنجشنبه و جمعه (بیست‌ودوم و بیست‌وسوم دی‌ماه) تمام اماکن تفریحی شهرداری اصفهان و ناژوان به جز تونل آکواریوم برای بانوان و فرزندان زیر ۱۰ سال آنها رایگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب و ابلاغ این لایحه دوفوریتی مراکز تله‌سیژ ناژوان (که تحت عملکرد شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی و ورزشی سپاهان است) باغ پرندگان، باغ خزندگان و موزه صدف‌ها علاوه بر رایگان‌شدن برای بانوان و دختران، برای خردسالان پسر تا ۱۰ سال نیز در قالب طرح «مهمان مامان» رایگان شده است.

کد خبر 632697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.