آموزش بیش از ۲۰ هزار شهروند جهت ارتقای سطح آمادگی در برابر مخاطرات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: در ۹ماهه گذشته حدود ۲۰ هزار و ۹۴۸ نفر در سطح شهرها و روستاهای این استان از آموزش های هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید قاسم موسوی امروز _سه‌شنبه بیستم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آموزش همگانی یکی از مسئولیت‌های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره‌ مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز هستیم.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه گذشته ۸۵۶ دوره آموزش کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی، آموزش‌های مبتنی بر نیاز و تخصصی به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه این آموزش‌ها در سطح شهرها و روستاها، در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، خانه‌های هلال و برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه برای تمام این فراگیران در این دوره‌های آموزشی گواهینامه ارائه شده است، تصریح کرد: این آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان محقق شده است و این آموزش‌ها تداوم دارد.

موسوی با بیان اینکه شهروندان باید آموزش‌ها را جدی بگیرند، افزود: افرادی که علاقه‌مند به فراگیری آموزش‌های هلال احمر با مراجعه به شعب هلال احمر در سطح استان زنجان، ثبت نام خود را قطعی کنند تا نسبت به ارائه آموزش مقدماتی برای آنها برنامه‌ریزی شود و حتی افراد می‌توانند دوره‌های تخصصی را نیز سپری کنند.

کد خبر 632686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.