بارش برف در محورهای شهرستان سمیرم

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از آغاز بارش در محورهای جنوبی و غربی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی فقهی اظهار کرد: از صبح امروز بارش برف در محورهای جنوب استان اصفهان آغاز شده و هم‌اکنون شاهد بارش برف در محور سمیرم-یاسوج و شهرضا-سمیرم هستیم.

وی ادامه داد: اکنون در گردنه خروس‌گلو و پشته نیز شاهد بارش برف همراه با مه‌گرفتگی هستیم؛ بارش برف در محورهای غربی استان از جمله شهرکرد- لنجان محدوده تونل رخ فعال شده و به تدریج فراگیرتر خواهد شد.

معاون راهداری استان اصفهان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، همه محورهای استان تا پایان امروز درگیر بارش برف و باران خواهد بود.

فقهی با اشاره به آماده‌باش راهداران و ماشین‌آلات راهداری، خاطرنشان کرد: ۷۵۰ راهدار و ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری، آماده خدمت‌رسانی به مردم در طول بیش از ۱۱ هزار کیلومتر راه‌های استان اصفهان هستند.

وی از مردم خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در صورت تردد در محورهای استان از زنجیر چرخ استفاده کنند و لباس گرم به همراه داشته باشند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: مردم می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند تا راهداران در اسرع وقت به کمک آن‌ها بشتابند.

کد خبر 632610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.