جواب رویس به پیشنهاد النصر عربستان!

مارکو رویس هیچ چیز را در مورد آینده خود رد نمی کند، زیرا ممکن است او به کریستیانو رونالدو در النصر بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کهنه سرباز بوروسیا دورتموند که بیش از یک دهه را در سیگنال ایدونا پارک سپری کرده است، چند ماه پایانی قرارداد فعلی خود را سپری می‌کند و اگر شرایط جدیدی در به او پیشنهاد نشود، تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد شد. صحبت‌هایی در مورد انتقال رویس به دنبال رونالدو به عربستان سعودی وجود دارد و این بازیکن ۳۳ ساله اعتراف می‌کند که آماده است تا قبل از تصمیم‌گیری قطعی برای انتقال بعدی خود، همه گزینه‌ها را در نظر بگیرد.

رویس‌ به بیلد گفته است: "البته که شما به آینده نگاه می‌کنید. فقط شش ماه از قراردادم باقی مانده است. فکر می‌کنم اگر به آن فکر نمی‌کردید، این نیز اشتباه بود.»

مدیر برنامه‌های رویس، درک لوور، وقتی در مورد پیشنهاد النصر از وی سوال شد، به رسانه BILD am Sonntag گفت: "این کاملاً طبیعی است که باشگاه‌های دیگر به بازیکنی مانند مارکو علاقه‌مند هستند که قراردادش شش ماه دیگر به پایان می‌رسد. مارکو همیشه تاکید کرده که BVB چقدر برایش مهم است، اما همچنین می‌خواهد به فوتبال ادامه دهد. بنابراین برای ما کاملاً طبیعی است که به گزینه‌های دیگر نگاه کنیم.»

رویس در ۳۶۸ بازی برای دورتموند شرکت کرده است، او در سال ۲۰۱۲ از بوروسیا مونشن گلادباخ به آنها پیوست و ۱۵۶ گل در این راه به ثبت رساند. اگر مجموعه‌ای از آسیب‌های جدی نبود، این آمار حتی بیشتر می‌شد.

النصر سرمایه گذاری زیادی روی رونالدو انجام داده و قراردادی به ارزش ۱۷۳ میلیون پوند (۲۱۰ میلیون دلار) در سال به او داده است و انتظار می‌رود که در پنجره‌های آینده نام‌های بزرگ بیشتری را به خاورمیانه جذب کنند.

کد خبر 632578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.