دعوت از بندرعباسی‌ها برای طراحی نمادهای بومی و محلی

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس از فراخوان عمومی برای طراحی نماد و المان‌های بومی و محلی برای پارک ساحلی جدید خبر داد.

یعقوب دبیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با موافقت شهردار بندرعباس قرار شده است نمادهای طراحی شده در پارک ساحلی جدید حدفاصل اسکله شهید حقانی و بازار ماهی‌فروشان، با مشارکت هنرمندان و شهروندان طراحی و اجرا شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر اینکه نماد نهایی انتخاب شده به‌نام طراح آن ثبت خواهد شد، به نفرات اول تا سوم این فراخوان نیز به ترتیب سکه کامل بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه اهدا خواهد شد، افزود: شرکت در این فراخوان برای عموم شهروندان آزاد است و طرح ارائه شده باید متناسب با ساحلی بودن شهر بندرعباس و حتی الامکان آداب و رسوم هرمزگان و از نظر زیبایی و جذابیت مورد استقبال باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: اعتقاد داریم اداره شهر بدون مشارکت شهروندان و اقشار امکان‌پذیر نیست، لذا از عموم شهروندان به خصوص جامعه هنری هرمزگان دعوت می‌کنیم تا در این فراخوان که زمان آن تا پایان دی‌ماه تمدید شده است، شرکت کنند.

وی گفت: همچنین در خصوص طراحی المان ورودی شهر نیز که مطالبه دیرینه تمام شهروندان است، به‌زودی به صورت فراخوان اقدام خواهد شد و هنرمندان و شهروندان می‌توانند در این خصوص نیز با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود در این امر مشارکت کنند.

کد خبر 632431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.