بزرگداشت میلاد حضرت زهرا(س) در اراک

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: سالن‌های اجتماعات و فرهنگسراهای شهرداری میزبان مراسم ویژه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) است.

علیرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در راستای پاسداشت میلاد حضرت زهرا (س) و گسترش معارف فاطمی، سلسله برنامه‌هایی را برگزار کرده است.

وی افزود: به همین مناسبت برنامه‌هایی از روز سه‌شنبه _بیستم دی‌ماه_ آغاز شد و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: سالن‌های اجتماعات و فرهنگسراهای شهرداری میزبان دو ویژه‌برنامه بزرگ با عنوان «من و مامانم» است که در این برنامه دختران به همراه مادران خود به طور اختصاصی شرکت می‌کنند.

شعبانی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه‌ای پیش‌بینی شده است که در قالب دو مراسم در سالن ستارگان شهر اراک در دو شیفت صبح و بعدازظهر و با کمک هنرمندان برجسته بومی و غیربومی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی متعددی از جمله مسابقه کتابخوانی پیش‌بینی شده است که شهروندان می‌توانند در آن شرکت داشته باشند، مراسم ویژه‌ای نیز برای کارکنان شهرداری، زنان سرپرست خانوار، آسیب‌دیدگان اجتماعی، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در حال برگزاری است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: سلسله مراسم ویژه این مناسبت با همکاری مساجد اراک و هیئت‌های مذهبی در حال اجرا است.

کد خبر 632288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.