بانک اطلاعاتی املاک و اموال شهرداری ایجاد می‌شود

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی هشتگرد گفت: بانک اطلاعاتی املاک و اموال شهرداری هشتگرد ایجاد می‌شود.

رضا واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تقدیر از اقدامات خوب و مؤثر صورت گرفته طی ماه‌های اخیر در شهرداری هشتگرد، بر لزوم پیگیری در بخش حقوقی جهت حفظ منافع شهروندان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حفظ منافع و سرمایه‌های شهری که متعلق به تمام شهروندان است، از جمله وظایف مدیریت شهری است و اداره حقوقی شهرداری نیز در این راستا اقدامات خوب و مؤثری انجام داده است، افزود: طرح دعوی در خصوص حفظ املاک شهرداری و رفع معارض از جمله مواردی است که به صورت جدی توسط پارلمان شهری پیگیری می‌شود و آرای خوبی نیز در این زمینه از سوی محاکم قضائی صادر شده است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر هشتگرد افزود: املاک و اموال شهرداری باید به طور صحیح برای عمران و آبادانی شهر استفاده شود، لذا رفع معارضات این املاک می‌تواند زمینه‌ساز استفاده آنها در ایجاد زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باشد.

وی از همکاری و تعامل دادستان و ریاست دادگستری با این شهرداری در خصوص صدور دستورات لازم برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و سایر موارد قدردانی کرد و برنامه‌های آینده این کمیسیون را در زمینه ایجاد بانک اطلاعاتی برای املاک و اموال شهرداری و حفظ بیت‌المال اعلام کرد.

کد خبر 631946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.