آمریکا بیش از هر کشوری به رابطه با ایران نیاز دارد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: آمریکا بیش از هر کشوری نیاز به مذاکره و رابطه با تهران دارد، امروز جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای به لحاظ قدرت جنگ‌ نرم و سخت‌افزاری دارد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص روند مذاکرات وین اظهار کرد: آمریکایی‌ها همیشه رفتار و سیاست دوگانه را دنبال می‌کنند؛ آنها می‌خواهند با فشار و تهدید به اهداف و برنامه‌های خود برسند و اگر این روش جواب ندهد پای میز مذاکره می‌آیند.

وی افزود: آمریکا بیش از هر کشوری نیاز به مذاکره و رابطه با ایران دارد، امروز جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای به لحاظ قدرت جنگ نرم و سخت‌افزاری دارد و آمریکا برای دنبال کردن سیاست‌های خود در بازار خاورمیانه نیاز به نظر جمهوری اسلامی دارد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رجزخوانی رسانه‌ای آمریکا در واقع سیاسی‌کاری و اقدام ژورنالیستی و تبلیغاتی است. می‌خواهند به ایران تلقین کنند که آن طرفی که به مذاکره نیاز دارد ایران است و با این رفتار به دنبال امتیازگیری بیشتر از جمهوری اسلامی در مذاکرات هستند.

آصفری یادآوری شد: هیچ دلیلی برای اینکه آمریکا نیاز به مذاکرات نداشته باشد، وجود ندارد، چرا که او و هم‌پیمانانش در منطقه در حوزه انرژی و امنیت نیازمند کسب نظر ایران هستند تا بر اساس آن بتوانند سیاست‌های خود را دنبال کنند.

کد خبر 631536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.