تصادف در اتوبان خلیج فارس یک فوتی برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تصادف منجر به فوت در اتوبان خلیج فارس خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۰۴:۴۳ بامداد امروز سیزدهم دی‌ حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان با حفاظ‌های حاشیه اتوبان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد که امدادگران آتش‌نشان بدون وقفه از ایستگاه‌های شماره ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: راننده نیسان در اثر شدت تصادف و پیش از رسیدن آتش‌نشانان در دم جان باخته بود و جسد این مرد ۵۵ساله پس از آزادسازی به عوامل انتظامی سپرده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: علت حادثه توسط عوامل پلیس راهور در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای پرخطر همواره شعار و خواسته آتش‌نشانان از شهروندان است.

واژگونی خودروی زانتیا و محبوس شدن راننده

کاوه‌آهنگران با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا گفت: ساعت ۰۳:۵۲ بامداد امروز، واژگونی یک دستگاه زانتیا و احتمال محبوس شدن راننده آن به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از ایستگاه شماره هفت به‌سرعت به محل حادثه واقع در زیرگذر میدان لاله اعزام شدند و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: خودروی واژگون‌شده با جرثقیل به کنار جاده منتقل شد و علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 631236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.