دستگیری سارقان سیم و کابل برق در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو سارق سیم و کابل شبکه انتقال برق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت، ماموران گشت انتظامی بخش میمه در ساعات پایانی شب، هنگام گشت‌زنی هدفمند در حومه این بخش، متوجه حضور مشکوک خودرویی کنار ترانس شبکه زمینی انتقال برق شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی بیشتر دو جوان را که در حال حفر کانال برای سرقت سیم‌های شبکه زمینی انتقال برق به یکی از مراکز صنعتی بودند، مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف، و در تحقیقات تکمیلی به پنج فقره سرقت سیم و کابل‌های شبکه انتقال برق در سطح شهرستان اقرار کردند. آن‌ها پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به خسارت‌های فراوان و جبران‌ناپذیری که سرقت سیم‌های شبکه انتقال نیرو و کابل‌های مخابراتی به زیرساخت‌ها و اموال عمومی می‌زند، از شهروندان خواست حساسیت بیشتری به این گونه سرقت‌ها داشته باشند و در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک کنار ترانس‌ها و ستون‌های انتقال برق به‌ویژه در حومه شهرها و اطراف شهرک‌های صنعتی، در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 631180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.