لزوم ارائه راهکارهای عملی و کاربردی برای رفع ترافیک همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری و مسئولان مربوطه، راهکارهای عملی و کاربردی جهت رفع مشکل ترافیک در همدان ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _دوشنبه دوازدهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان ضمن گرامیداشت ایام سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی و ابومهدی‌المهندس، اظهار کرد: این شهدا در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت در منطقه جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه مدیون شهدا هستیم، ادامه داد: حضور پرشور شهروندان همدان در استقبال از پیکر شهدای گمنام نشانگر تعهد و پایبندی این ملت با وجود تنگناها و مشکلات، نسبت به آرمان‌های امام (ره) و شهدا بوده است که این مهم قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و امیدواریم در انجام وظایف خود و پیروی از راه آنها موفق باشیم.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب ترافیکی در شهر همدان افزود: با وجود اینکه در فصل گردشگری نیستیم اما در بعضی محورها شاهد ترافیک‌های بسیار سنگین در بعضی ساعات هستیم.

مسگریان با بیان اینکه به منظور رفع و تخفیف مشکل ترافیکی باید شهرداری و مسئولان مربوطه راهکارهای عملی و کاربردی ارائه دهند، تصریح کرد: تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی راهکاری در این زمینه است.

وی اضافه کرد: شهرداری باید نسبت به افزایش اتوبوس‌های درون‌شهری در راستای رفع مشکل ترافیکی با هدف استفاده بیشتر شهروندان از حمل‌ونقل عمومی و کاهش استفاده از خودروهای شخصی و تک‌سرنشین تلاش کند و برنامه‌ریزی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مسئولیت رفع مشکل ترافیکی بر عهده شهرداری و شورای ترافیک است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بیشتر و بهتر شاهد کمتر شدن این مشکل در سطح شهر همدان باشیم.

کد خبر 630832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.