سی‌ونهمین آزمون‌ جامع و ادواری فرهنگ و هنر

سی‌ونهمین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از دوازدهم تا بیست‌وسوم دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، اولین آزمون جامع فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ با حضور ۲۹ هزار و ۲۷۲ نفر شرکت‌کننده و سی‌ونهمین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر با حضور ۴۰۷۹ شرکت‌کننده، در ۳۳ رشته و ۶۰ استاندارد از دوازدهم تا بیست‌وسوم دی‌ماه به صورت آنلاین و حضوری و در دو بخش نظری و عملی برگزار می‌شود.

آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شامل آزمون‌های نظری و عملی است که به صورت سراسری و همزمان در ۳۲ استان، به منظور فراگیری و ارتقای سطح آموزش‌های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ‌التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ‌التحصیلان آموزش‌های مهارتی، به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

در این دوره از آزمون در مجموع ۳۳ هزار و ۳۵۱ نفر در سامانه آزمون هنر ثبت‌نام کردند که از این تعداد، متقاضیان مرد ۲۲ هزار و ۷۲۲ نفر و متقاضیان زن ۱۰ هزار و ۶۲۹ نفر هستند.

نتایج آزمون‌ها در سامانه هنرآزمون به نشانی honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

کد خبر 630821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.