۲۲ هزار مترمربع شن‌ریزی در کوچه‌های خاکی شهر

شهردار خمین گفت: طی یک ماه گذشته حدود ۲۲ هزار مترمربع شن‌ریزی و مخلوط‌ریزی در معابر خاکی سطح شهر اجرا شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته حدود ۲۲ هزار مترمربع عملیات شن‌ریزی در معابر خاکی سطح شهر به منظور کاهش مشکلات عبور و مرور شهروندان هنگام بارش برف و باران و جلوگیری از ایجاد گل‌ولای اجرا شده است.

وی افزود: عملیات شن‌ریزی انتهای کوچه گلستان یک و کوچه فتح واقع در احمدآباد به مساحت بالغ بر هزار مترمربع، مخلوط‌ریزی و شن‌ریزی کوچه شهید احمدی واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و شن‌ریزی کوچه معلم واقع در خیابان طالقانی به مساحت ۹۰۰ مترمربع اجرا شده است.

شهردار خمین با بیان اینکه در این کوچه‌ها ۲۶ تن شن استفاده شده است، خاطرنشان کرد: بیس‌ریزی در خیابان ساحلی کنار رودخانه به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع، بلوار جانبازان به مساحت ۵۲۰ مترمربع، بهار ۱۳ به مساحت ۶۵۰ مترمربع، پیاده‌روی واقع در میدان نماز و جاده گلپایگان از مقابل ستاد نیروی انتظامی به مساحت ۷۵۲۴ مترمربع انجام شده است.

شهردار خمین گفت: طی دو روز گذشته مخلوط‌ریزی و شن‌ریزی کوچه فرعی میان کوچه فرهنگ چهار و پنج به اتمام رسید که ۴۸۰ مترمربع عملیات شن‌ریزی و ۴۸۰ مترمربع عملیات مخلوط‌ریزی در آن انجام شده است.

کد خبر 630395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.